Katalóg SFÚ
Zvuky v reklamě [kniha]
- Zodpovednosť
- Andrea Rafajová
- Vydanie, verzia a pod.
- 1. vyd.
- Datovanie
- Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2017
- Fyzický popis
- 343 s. : ilustr., faksim., tab., noty
- Štandardné číslo
- ISBN 978-80-7380-673-6 (brož.)
- Jazyk
- čeština
- Jazyk zhrnutia
- angličtina, nemčina
- Anotácia
- V práci sa autorka zaoberá základmi hudebných štruktúr v audiovizuálnom diele už od jejho nejmenších zložiek a ponúka čitateľovi možnost nahliadnúť pod pokličku jeho práce hudobných reklamných skladateľov. V jednotlivých kapitolách sa popisuje aj historický vývoj a súčasná situácia reklamy z hudebného hľadiska, a to v rozhlase, televízi aj na internete. Racionálne správy podané v reklame je možné zhudobniť a tým emočne manipulovať a pohrávať tak s myslením spotrebiteľa s cieľom ho prinútiť k určitému spôsobu nákupného správania. Veľmi dôležitou časťou publikácie je stanovenie podmienok účinnosti hudby v reklamnom spote.
- Neúplný obsah
- Anglické a nemecké resumé
- PH – všeobecné (tematické)
- hudba
hudba a médiá
hudba vo filme
hudobná semiotika
hudobná teória
hudobná veda
reklama v televízii
reklamy - PH – druh, žáner, forma
- monografie
- Poznámky
- Bibliografia a menný a vecný register
- Autorská a iná zodpoved.
- Rafajová, Andrea - Autor
- Krajina
- Česká republika
- Katalogizácia
- SFU, 21.05.2018 ; AACR2 (rev.24.05.2018)
- Kategória
- monografie
Signatúra Prír.číslo Lokácia K 5815 10 477 Knižnica (ODKS)
Katalóg SFÚ